Sunday 14 February 2010

Day-dreaming



10 comments:

  1. Bine, merci!
    Merg în pauza de masă mai devreme:)
    Mă enervează fundalul...Ce i-ai făcut?

    ReplyDelete
  2. Avem parte de-un moment dulce, chiar pe 14 februarie :)
    Paharul arata bine,cu acele reflexii, insa clatita aia nu mi se pare prea fotogenica :) Poate nici luminile nu-s prea bine aranjate p-acolo, dar nu prea aveai ce sa le faci ...
    Mi se pare mie sau cadrul e tras in City Grill-ul de pe Lipscani ?

    ReplyDelete
  3. @catalin - sa-ti fie de bine. ai servit si un pahar de vin?
    jur ca nu am facut nimic la fundal, asa l-am gasit :))...cu tot cu iluminarea slaba...

    @andrei - momentul dulce e de fapt din arhiva . dovada inghetata aia topita, care se topeste si razbate plin clatita, micsorandu-i fotogenia :)
    ce ochi, da, e city grill-ul de pe lipscani, m-ai vazut cumva facand pe marea fotografa cu clatita asta ? caci a fost o adevarata sesiune :D

    ReplyDelete
  4. Nu, nu te-am vazut :) Insa am stat si eu o data acolo cam in acelasi loc si m-am jucat cu un aparat foto, de aceea am recunoscut fundalul. Cred era si mai fain daca prindeai in trecere un chelner cu vreo tava in mana, pe undeva prin partea stanga a cadrului, l-ar fi dinamizat, zic eu :)

    ReplyDelete
  5. da, ar fi fost interesanta putina actiune. dar chelnerii au fost foarte delicati. ca sa nu disturbe actul de creatie, care se petrecea chiar sub ochii lor, s-au ferit sa treaca prin cadru :D
    cred ca ei stiu deja ca locul ala inspira lumea la facut fotografii :)

    ReplyDelete
  6. @catalina> În timpul serviciului nu permite ROI-ul...

    ReplyDelete
  7. @catalin - raspuns corect :)

    ReplyDelete
  8. bun unghiul, as fi mers un pic mai multa lumina ca inghetata tot se topea...

    ReplyDelete
  9. confirm conditiile dificile (iluminare slaba, etc)
    am putea face un efort si sa repetam sedinta foto, poate o sa avem noroc de o clatita mai fotogenica :)

    ReplyDelete
  10. Me encantó esta foto.
    Muy buena composición, iluminación y definición bien lograda.

    Un abrazo.

    ReplyDelete