Monday 1 February 2010

I see you




si bonus:

12 comments:

  1. Foarte buna fotografia de la patinoar.

    ReplyDelete
  2. dupa ce ca nu i se vede fetitei decat un ochi,l-ai mai si taiat cu maneca de la geaca

    ReplyDelete
  3. Ideea pe care ai avut-o este buna, insa mi-ar fi placut sa ii prinzi macar un ochi. Inc-un pic daca te miscai in stanga si deja era mai bine :)

    ReplyDelete
  4. ideea buna, ah, de se vedea macar tot ochiul :)
    http://lh3.ggpht.com/_mFuvqL8qOIQ/SzjIfHLeIHI/AAAAAAAAAK8/S1gKGki5VmM/s1600-h/baies_2%5B4%5D.jpg am facut si eu ceva de genul, anul trecut.

    ReplyDelete
  5. imi place cum ai surprins fetita, cum se uita cu coada ochiului...starea jucausa, curioasa este transmisa si de pozitia mainilor, capului, unghiului de fotografiere

    ReplyDelete
  6. partitura de pian cantata la 3 maini? pe mine ma zapaceste fotografia asta... dar ma scoate din confuzie privirea dulce a fetitei... daca-mi place? pai da, altfel n-as comenta! de rau eu nu scriu!

    ReplyDelete
  7. @all, multumesc
    @radu - dar ochisorul ala care se itzeste de dupa maneca nu-ti zice nimic?
    @david - foarte buna imi place si intr-adevar sunt asemanatoare ;))
    @manuela - genul asta de efect mi-l imaginam pt poza asta:). mi-ar face bine sa scrii si 'de rau', nu poate fi decat un shut in fund (un pas inainte :))

    ReplyDelete
  8. frumoasa...dar imi placea mult mai mult color

    ReplyDelete
  9. de ce nu ai lasat o color? era mai de efect:)

    ReplyDelete
  10. la cererea publicului am adaugat varianta color + bonus :)

    ReplyDelete