Saturday 13 February 2010

Andreea (reloaded)







11 comments:

  1. Ideea ar fi ca faţa fetei să se vadă în primele două fotografii aşa cum se prezintă în ultima imagine...
    A doua imagine are şarm, iar in a treia sterge-l pe terorist din spatele ei, ca arata ca la bâlci, nu e rău deloc.

    ReplyDelete
  2. Imi place prima fotografie, mi se pare cea mai buna din serie.
    La ultima fotografie, hmmm, eu parca as fi incercat cu o diafragma mai deschisa pentru a prinde in clar fie doar "victima", fie doar "criminalul".Ah, si daca tot ne dam cu parerea, cred ca mergea tinut cutitul ala un pic altfel, sa se vada si mai bine ca-i ceva ascutit :)

    ReplyDelete
  3. prima imi place mult
    ultima e funny... imi place mult expresia ei

    ReplyDelete
  4. cea mai frumoasa in afara de tine... ca sunteti la = ! bre, fara fineturi in "black or white" facem yuuuhuuuu! :D

    ReplyDelete
  5. ultima este foarte tare

    ReplyDelete
  6. primele 2 imi plac foarte mult - sau poate a 2-a un pic mai mult decat prima... superbe!!

    ReplyDelete
  7. Frumoase imagini! si eu votez ptr o diafragma mai deschisa ptr a 3a fotografie.

    ReplyDelete
  8. Prima mi se pare cea mai buna.

    ReplyDelete
  9. si mie tot prima imi place, are farmec andreea intr-adevar:) si trasaturi frumoase.

    ReplyDelete
  10. @catalin - pai e vb de o parodie :))
    @andrei - buna idee, de testat data viitoare (sau cu PS, cand aflu cum)
    @lavinia - multam. tot n-am aflat ce cauta cutitu ala pe acolo :))
    @manuela - draguta ca intotdeauna,ma faci sa rosesc :) zici ca nu-ti place efectul asta a/n ?
    @fotomalia, sandra, mihai - multam
    @fotoval - asa-i , nu degeaba am inscris-o la concurs :))

    ReplyDelete
  11. imi place foarte mult a doua.

    ReplyDelete