Sunday, 31 January 2010

Sync reloaded



12 comments:

  1. a doua e chiar faina :) nici prima nu e rea, pacat ca e taiat din picior.

    ReplyDelete
  2. Da,votez si eu pentru a doua ! :) Cu o parere, ca ar fi fost grozav sa poti separa mai mult subiectii de fundal.

    ReplyDelete
  3. Săi vezi cum pică, mai ceva ca popicele, pe cei care se ţin de mână, în momentul în care îşi pierd echilibrul...
    E mişto "piticul" din prima imagine care încearcă să o ţină de mână pe blondă...

    ReplyDelete
  4. in prima imeagine nu trebuia sa tai nici din cap nici din picioare
    a doua imagine este mult mai buna

    ReplyDelete
  5. Pai ai postat o fotografie in care vad spatele patinatoarei? Ma refer la prima fotografie. A doua imi place. Sa vezi ce am sa postez eu incepand de maine timp de 10 zile - selectie din 700 de fotografii, una si una pe http: ralucaagasanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. la prima trebuia sa tai ori din cap ori din picioare....insa recuperezi bine la a doua. e buna, e vie. nice

    ReplyDelete
  7. Mi se pare contrastul cam mare...In rest fotografiile sunt foarte reusite.

    ReplyDelete
  8. pai multumescu-va ca ati trecut pe aici si ati binevoit sa comentati. este culmea cum incerc sa ma conving ca a doua foto este mai buna, dar atza ma trage tot la prima... femeile astea irationale :)

    ReplyDelete
  9. Haioasa a doua... plina de veselie. Imi place sincronul tinerilor.

    ReplyDelete
  10. prima Catalina e mai 'nonconformista' si poate atrage prin contrastul dintre cei doi din punct de vedere al elegantei (contrast remarcat si la curs), a doua e mai 'clasica' ca incadrare
    ar putea fi o explicatie pentru preferinta ta pentru prima? :)

    ReplyDelete
  11. tot cu a doua votez :)
    si prima e klumea... pacat doar ca are un picior taiat

    ReplyDelete